Strony

18 wrz 2012

Cytrynowo-musztardowy kurczak


Ostatnio zostałam poproszona
o jakiś fajny przepis na pierś z kurczaka
więc spełniam to życzenie i wstawiam
bardzo smacznego kurczaka 
w cytrynowo-musztardowej marynacie.
Przepis mam od szwagierki i
 pochodzi z książki Michela Montignaca
"Smacznie i zdrowo".

Składniki dla 4 osób:
4 filety z kurczaka

Składniki na marynatę:
sok i skórka otarta z 2 cytryn (ja 
nie użyłam skórki tylko sam sok)
1 łyżka musztardy Dijon
1 ząbek czosnku (przeciśnięty)
2 łyżki oliwy
1/2 łyżeczki suszonego tymianku

Składniki marynaty wymieszać.
Włożyć kurczaka i zostawić
w lodówce na ok. 2 godziny.
Rozgrzać patelnię grillową.
Smażyć mięso po kilka minut
z każdej strony aż dojdzie.

6 komentarzy:

  1. Widzę że dodała pani nowy przepis na kurczaka... wygląda świetnie i przepysznie z pewnością go wypróbuje.
    Ostatnio serwowałam mężowi kurczaka w mleku pani przepisu bardzo mu smakował i nie tylko jemu :-)
    Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę a przepisów na kurczaka będzie jeszcze na pewno dużo:)
      ps. spokojnie możesz zwracać się do mnie na ty:)))

      Usuń
  2. no super:) bardzo lubię kurczaka na różne sposoby, więc chętnie skorzystam z przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kurczaczka w każdej postaci <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sympatycznie podany kurczaczek:) do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę skorzystać z tego przepisu! :))

    OdpowiedzUsuń