Strony

6 sie 2012

Deser banan split


Dzisiaj deser doskonały na upały:)
Miałam przyjemność zajadać
się nim na tegorocznych wakacjach
i postanowiłam przygotować go 
po powrocie w domu.
Deser został wymyślony w USA
w 1904 przez  Davida Stricklera*

Składniki
 na 1 deser:
1 banan
3 kulki lodów: czekoladowe,
truskawkowe i waniliowe
bita śmietana
polewa truskawkowa, ananasowa
 i czekoladowa
wiśnie kandyzowane -u mnie
niestety polewy brak a wiśnie
są świeże;)

Banana przekroić wzdłuż.
Płożyć na podłużnej miseczce.
W środek włożyć kulki lodów.
Wierzch ozdobić bitą śmietaną.
Polać sosami i dodać wiśnie.


Na zdjęciu powyżej deser przygotowany
 w jednej z nadmorskich kafejek:)

*żródło wikipedia

4 komentarze:

  1. Ja jestem bananowa babka i takim deserom zdecydowanie mówię TAK!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kusisz! uwielbiam banany,a desery z bananem w roli głównej tym bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robiłam nigdy tego deseru, nigdy też o nim nie słyszałam, ale po przeczytaniu składników dochodzę do wniosku, ze nie może być nic lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewniam, że deser jest pyyyszny:)

    OdpowiedzUsuń