Strony

15 lip 2010

Lody z nutellą



Propozycja dla najmłodszych.

Lody z ulubioną przez dzieci nutellą.

 Niestety nie jestem posiadaczką
maszyny do lodów ale i tak lody

  wyszły smaczne.  Myślę jednak, że z maszyny
były by jeszcze lepsze:)) Przepis stąd.

Składniki:  
1/3 szklanki nutelli
1/2 szklanki śmietany kremówki (36%)
1/3 szklanki cukru (u mnie puder)
1 szklanka mleka
1 łyżka wódki (ma spowodować, że
lody zostaną miękkie-u mnie
za bardzo się
nie sprawdziło:)

Zmieszać wszystkie składniki.
Dobrze ubić i przelać do plastikowego pojemnika.
Przykryć i wstawić do zamrażalnika
aż całkowicie się zamrożą.
Można je kilka razy przemieszać
podczas zamrażania.


3 komentarze:

  1. cudne kremowe kuleczki. zapewniam, że nie tylko dzieci lubią nutelle.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak. Wiem coś o tym:))

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ pysznie wyglądają i zapewne smakują :) ja robiłam ciastka nutellowe i były obłędne.

    OdpowiedzUsuń